ZÁKAZNICKÝ SERVIS: shop@lulis.cz

60 dní na vrácení zboží

doprava zdarma při nákupu nad 1500 kč

Reklamační řád

 

Co když se vám zakoupené zboží nebude líbit nebo vám nebude sedět velikost? Při nákupu na FashionShopcz.cz máte celých 60 dní od převzetí zboží na vrácení nebo výměnu zboží bez udání důvodu.


Jednoduše si vytisknete a vyplníte Výměnný/reklamační formulář, který je zveřejněn na této stránce (pokud nemáte tiskárnu nevadí, stačí pokud ho rukou přepíšete na papír, vyplníte a podepíšete), přibalíte jej spolu s fakturou ke zboží a pošlete nenošené a nepoškozené zboží v originálním obalu zpět na naši adresu FashionShop.sk, s.r.o., Masarykova 10, P.O.BOX 204, 080 01 Prešov, Slovenská republika.


Po obdržení a kontrole zboží vám následně bez jakýchkoliv dotazů odešleme zpět částku za zboží nebo vámi vybrané náhradní zboží.


Bližší informace naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách a v Reklamačním řádu.

 

 

Bližší informace uvádíme v následujícím reklamačním rádu:

Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat, zda obal, v němž je zboží zabaleno, není poškozen. V případě jeho poškození je nutné na místě dodání zboží sepsat s přepravcem protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy. Jestliže kupující zboží převezme i přes evidentní poškození obalu, prodávající neuzná případné pozdější reklamace z tohoto důvodu.


Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a zcela zaplacené. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit na adresu sídla prodávajícího reklamované zboží čisté, mechanicky nepoškozené včetně požadovaných dokladů (faktura a vyplněný Výměnný/reklamační formulář, který je zveřejněn na stránce Fashionshopcz.cz a v němž kupující co nejvýstižněji popíše vadu, kvůli které zboží reklamuje). Zásilky poslané na dobírku nebudou převzaty. Kupující o reklamaci zboží prodávajícího předem informuje e-mailovou formou (shop@fashionshopcz.cz).


Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
Za vadu zboží nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.


Prodávající je povinen vyřídit reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 dnů, maximálně do 30 dnů. Po uplynutí této lhůty má kupující, který je spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění, stejná práva, jakoby šlo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

 

Náš newsletter již odebírá 6248 uživatelů, připojte se i Vy

Chcete dostávat informace o novinkách a akcích a navíc pravidelný magazín od našeho fashionexperta zdarma?