ZÁKAZNICKÝ SERVIS: shop@lulis.cz

60 dní na vrácení zboží

doprava zdarma při nákupu nad 1500 kč

Jak nakupovat

  • Na začátku nakupování je nutné si prohlédnout naši nabídku a vybrat si zboží, o které máte zájem.
  • Pokud jste se rozhodli pro konkrétní model, kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU jej přidáte do nákupního košíku.
  • Následně se vám zobrazí váš nákupní košík, kde můžete měnit množství zboží. Pokud máte zájem i o jiné zboží, kliknutím na tlačítko ESHOP se vrátíte zpět do eshopu a můžete si vyhledat další zboží, o které máte zájem a které stejným způsobem (kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU) přidáte do nákupního košíku. Takto můžete do košíku vložit libovolné množství zboží. Po celou dobu si obsah košíku můžete zkontrolovat kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu obrazovky.
  • Po ukončení výběru zboží přejděte do košíku a klikněte na tlačítko POKLADNA. To vás posune k objednávkovému formuláři, kde vyplníte požadované údaje a vyberete si způsob platby a doručení. Pro uskutečnění nákupu na FashionShopcz.cz není nutná registrace. Pokud již jste zaregistrován/a, stačí se přihlásit svými přihlašovacími údaji a vaše osobní údaje se vyplní za vás.
  • Po vyplnění a zkontrolování správnosti údajů objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka ODESLAT. Zobrazí se Vám sumář objednávky, který je nutné potvrdiť tlačidlem ZÁVAZNĚ OBJEDNAT a objednávka bude odeslána k nám do systému. Na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávkového formuláře, bude doručen e-mail o přijetí objednávky, který bude obsahovat číslo vaší objednávky a údaje k platbě a slouží jako potvrzení úspěšného zrealizování objednávky. Pokud byste takový e-mail neobdrželi, kontaktujte nás prosím na shop@fashionshopcz.cz, kde vám sdělíme informace o tom, zda jsme vaši objednávku obdrželi.
  • V případě úhrady předem na bankovní účet prosím uhraďte požadovanou částku co nejdříve na náš účet (údaje k platbě obdržíte e-mailem ihned po odeslání objednávky), nejpozději však do 5 dnů. Po přijetí platby vám bude zboží odesláno (maximální termín odeslání je zadán u každého zboží).
  • V případě, že by se vyskytly nepředvídané okolnosti (vámi objednané zboží je vyprodáno nebo vám ho nedokážeme dodat ve stanoveném termínu), budeme vás o tom neprodleně informovat e-mailovou formou a dohodneme se s vámi na dalším postupu k vaší spokojenosti.
  • V den odeslání vaší zásilky vám pošleme informační e-mail o odeslání zásilky. 

 

Samozřejmě objednávky přijímáme i e-mailovou formou. Stačí pokud nám napíšete e-mail, kde uvedete zboží, které byste si přáli, způsob platby a adresu doručení :-)

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na lulis@lulis.cz, rádi Vám pomůžeme.

 

Náš newsletter již odebírá 6279 uživatelů, připojte se i Vy

Chcete dostávat informace o novinkách a akcích a navíc pravidelný magazín od našeho fashionexperta zdarma?